Which adjective best completes the third sentence?

Marta siempre escucha a todo lo que sus amigos dicen con atención. Siempre contesta las preguntas de los estudiantes y explica todo cuidadosamente. Ella es _________.
A.
alegre
B.
paciente
C.
gracioso
D.
triste

Answers

Answer 1

Answer:

C. Paciente.

Explanation:

Answer 2
The answer is B

Ella es paciente











Related Questions

Complete the sentence with the appropriate direct object pronoun.

¿Compraste los boletos de tren?

Sí, _____ compré.

Question 7 options:

las


me


los


lo

Answers

Answer: Sí, me compré.

Answer:

>. los.

Explanation:

 > Si, los compré.

...

(06.03 hc) listen, read, and choose the option with the correct words to complete the sentence. based on the audio, ________.

Answers

Based on the audio,  the answer is option B: Óscar accepts to go at 8

What is the audio

In the audio, the story is told of a man named Óscar who is on the hunt for employment. He is contacted by the HR department of a company who expresses interest in interviewing him. Responding with interest, Óscar agrees to the interview and is scheduled to attend the following day at 8 am.

Note that an audio can be a recording containg a conversation. Hence, "Óscar agreeing to depart at 8" is the appropriate decision among the provided alternatives.

Learn more about Óscar  from

https://brainly.com/question/21668566

#SPJ4

See full text below

Listen, read, and choose the option with the correct words to complete the sentence.

Cant provide the audio because its glitched for me

Based on the audio, ________.

Óscar rejects the offer

Óscar accepts to go at 8

Elena accepts to go at 4

Elena rejects the offer

How do currencies of Latin American countries compare to American
currency? Explain the similarities and differences in 2 to 4 English
sentences.

Answers

One can say that the worth of Latin American currencies tends to be lower in comparison to the American currency, which is the US dollar.

What is the currencies  about?

This implies that you would require a greater quantity of Latin American currency in order to attain an equal value of US dollars during exchange.

Nevertheless, one can say that it is possible for Latin American currencies to be different, as some nations might have more robust currencies in comparison to others. Also, the values of currencies are influenced by fluctuations in exchange rates that occur over a period of time.

Learn more about American currency from

https://brainly.com/question/24278371

#SPJ1

Match the country with their capital city

Answers

Mexico =  Mexico City

Spain = Madrid

El Salvador = Guatemala City / The capital is actually "San Salvador"

Honduras = Tegucigalpa

Perú = Lima

Colombia = Bogota

Answer:

Explanation:

México ⇔ México CitySpain ⇔ MadridEl Salvador ⇔ San SalvadorHonduras ⇔ Tegucigalpa.Perú ⇔ Lima.Colombia ⇔ Bogotá

¿Cuáles de las palabras necesitan acento? (select all that apply)

ingles
corazon
almacen
canciones
orden

Answers

Answer: i dont think any do tbh but i could be wrong

Explanation:

inglés
corazón
almacén

hacer un cuento que tenga que ver con fabricas y contaminacion

Answers

Answer:

Explanation:

Había un niño llamado john que creció en una tierra contaminada, sus padres siempre le decían "no hay nada que podamos hacer al respecto, hijo, es así como funciona la vida". Pero él no escuchó. "Si yo no hago algo, ¿quién lo hará?" Pensó para sí mismo. Más tarde creció y comenzó una petición para minimizar la cantidad de causantes de la contaminación.

Para crear un cuento debemos establecer un tema principal y narrar una historia que incluya personajes, un escenario y un problema.

¿Cómo escribir un cuento corto?

Para escribir un cuento corto debemos narrar una historia en la que debemos incluir algunos personajes, escenarios, un problema principal y en algunos casos una enseñanza. De acuerdo con lo anterior, un ejemplo de cuento sería:

En un tranquilo pueblo llamado Esperanza, una fábrica llegó y comenzó a contaminar el aire y los ríos. Los habitantes se alarmaron y buscaron soluciones. Un grupo de jóvenes investigó y convenció a los dueños de la fábrica de implementar prácticas más sostenibles. La fábrica cambió, el aire se volvió puro y los ríos recuperaron su belleza. Esperanza volvió a ser próspero y lleno de vida.

Este cuento muestra la importancia de cuidar el medio ambiente y cómo pequeñas acciones pueden generar grandes cambios.

Aprenda más sobre cuentos en: https://brainly.com/question/31741671

#SPJ1

Which of the following types of theories suggest that illness is caused by an individual's genetic background, rather than lifestyle? Background Theories Life Theories Genetic Theories Lifestyle Theories

Answers

The type of theory that suggests that illness is caused by an individual's genetic background, rather than lifestyle, is Genetic Theories. Option C is correct.

What is the genetic theory?

It is an approach that relates the onset of diseases to the individual's family history, that is, some individuals will be more predisposed to developing certain types of disease due to their genetic variation.

Therefore, in this approach, lifestyle is not so important, rather the individual's genetics, but there are approaches that believe that such genetic factors and lifestyle are complementary to the meaning of the appearance of diseases.

Find more about genetic theory at:

https://brainly.com/question/378300

#SPJ1

Complete the word in the box and finish Marcos letter.

Answers

The words that complete Marco's letter are era, tenía, vivía, iba, venía, caminábamos, trabajaban, hacíamos, jugábamos, veíamos, cenábamos, and dormíamos.

How to complete the text provided?

This text describes Marco's past habits, due to this, the text must be completed using the imperfect tense. The verbs in the imperfect list are already provided, so you can follow these steps:

Read the vocabulary list and understand each verb, for example, tenía = used to have.Read each sentence and match it to the corresponding verb.

Learn more about the imperfect in https://brainly.com/question/30395658

#SPJ1

True or False ?
What is the awnser to this question

Answers

Answer:

nosotros/nosotras and vosotros/vosotras do not have stem changes

Explanation:

brainliest plssss

Según el artículo, ¿qué representa el merengue para la República Dominicana?Es un ritmo que tiene sus orígenes en la actualidad

Answers

Answer:

part of the national identity of the Dominican community

(parte de la identidad nacional de la comunidad dominicana)

Explanation:

Let me know if this helps

(Déjeme saber si esto ayuda)

Complete the sentence with the appropriate direct object pronoun.

Hablé con mi amigo Mario.

¿Cómo _____ conoces a él?

Question 5 options:

me


nos


la


lo

Answers

Answer:

> lo.

Explanation:

¿Cómo lo conoces a él?.

...

Use the grammatical concepts you learned in this unit to explain what you would do but do not do. use the example as a model. answer in spanish. (use at least five verbs in five sentences complete). example: i would speak german but i don't know.


Answers

En este unitario, utilizaría la gramática para escribir en francés, pero no puedo hacerlo.

En primer lugar, elegiría utilizar la estructura gramatical adecuada para formar oraciones en francés. Utilizaría los verbos en tiempo presente, pasado y futuro para expresar diferentes acciones y eventos. Además, utilizaría los pronombres adecuados para referirme a las personas y los objetos en mis oraciones.

En segundo lugar, aplicaría las reglas de concordancia de género y número en los adjetivos y sustantivos para asegurarme de que concuerden correctamente. También prestaría atención a los artículos definidos e indefinidos para que estén en concordancia con los sustantivos correspondientes.

En tercer lugar, utilizaría los pronombres personales adecuados en lugar de repetir los sustantivos varias veces en un párrafo. Esto ayudaría a que mi escritura sea más fluida y evite la redundancia innecesaria.

Sin embargo, a pesar de mi intención de utilizar correctamente todas estas reglas gramaticales en francés, lamentablemente no tengo conocimientos suficientes de este idioma. No he tenido la oportunidad de aprender francés hasta ahora, lo cual es una limitación para poder realizar esta tarea.

En resumen, aunque me gustaría utilizar la gramática que he aprendido en este unitario para escribir en francés, no puedo hacerlo debido a mi falta de conocimiento en el idioma. Espero poder aprender francés en el futuro para poder aplicar estas habilidades gramaticales en mi escritura.

Learn more about En este unitario

brainly.com/question/29205103

#SPJ11

Will mark as brainliest!!!!

She has known him for one year.

Answers

Answer: answer to the question

Explanation: 1 bubble

Enunciar otros textos breves y elaborados conocidos

Answers

 The examples of short and elaborate texts are:

"The Raven" by Edgar Allan Poe"Do Not Go Gentle into That Good Night" by Dylan Thomas:"The Road Not Taken" by Robert Frost:

What is the short and elaborate texts about?

"The Raven" by Edgar Allan Poe is a poem published in 1845. It tells the story of a man visited by a talking raven while grieving his lost love, Lenore.

In the poem "Do not Go Gentle into That Good Night" is a structured villanelle by Welsh poet Dylan Thomas. The poem urges to fight against death's inevitability. Thomas pleads with his father and others to resist and rage against the dying of the light. "The poem is an emotional meditation on mortality, urging readers to embrace life. "

Learn more about The Raven from

https://brainly.com/question/6319512

#SPJ1

!!!PLEASE HELPP!!! Contesta. Answer each question with an affirmative command. Be sure to write a complete sentence using the appropriate words given in each of the sentences as well as the command words.
1. (EXAMPLE) ¿Tengo que ser estudioso? ANSWER: Sí, sé estudioso.
2. ¿Tengo que ir a casa de la tía? ANSWER: _________
3. ¿Tengo que tener paciencia? ANSWER: __________
4. ¿Tengo que salir con mis primos? ANSWER: ________
5. ¿Tengo que poner la mesa? ANSWER: _________
6. ¿Tengo que hacer la tarea? ANSWER: ________

Answers

Answer:

Explanation:

Sí, sé estudioso.Sí, ve a su casa.Sí, ten paciencia.Sí, pon la mesa. Sí, haz la mesa.

¿Cómo van a ir Claudia y Teresa al Bazar San Angel? 2. Antes de ir al Bazar, ¿qué tiene que hacer Ramón? 3. ¿Cómo van a llegar Ramón y Manolo a San Angel? ¿Por qué? 4. ¿Sabe Manolo llegar al Bazar? Según Manolo, ¿por qué? 5. ¿Tienen problemas los dos chicos en llegar al Bazar San Angel? ¿Qué les pasa? 6. ¿Quiénes están esperándolos cuando llegan al Bazar?

Answers

1. Claudia y Teresa irán al Bazar San Angel en metro, tomando la línea 9 hasta la estación San Angel y luego caminarán hasta el bazar.

2. Ramón hará compras en el supermercado antes de ir al Bazar y luego se reunirá con Claudia y Teresa en la estación de metro para ir juntos al bazar.

How to solve the answers

1. Claudia y Teresa van a ir al Bazar San Angel en metro. Van a tomar la línea 9 hasta la estación San Angel y luego caminarán hasta el bazar.

2. Antes de ir al Bazar, Ramón tiene que hacer algunas compras en el supermercado cercano para recoger algunos ingredientes que necesita para una receta que va a preparar más tarde. Después de hacer las compras, se reunirá con Claudia y Teresa en la estación de metro para dirigirse juntos al bazar.

3. Ramón y Manolo van a llegar a San Angel en autobús. Decidieron tomar el autobús porque es un poco más rápido que el metro en ese trayecto específico y también les permite llevar algunas bolsas con las compras que hicieron. Además, el autobús los deja más cerca del Bazar San Angel, por lo que no tendrán que caminar tanto.

4. Manolo no sabe llegar al Bazar San Angel, ya que no está familiarizado con esa área de la ciudad. Según él, es la primera vez que va a ese lugar y no conoce la ruta exacta. Sin embargo, confía en que Ramón, quien ha estado allí antes, lo guiará correctamente.

5. Sí, ambos chicos tienen problemas para llegar al Bazar San Angel. Ramón se retrasa un poco en el supermercado porque hay mucha gente y tarda más tiempo del esperado en hacer las compras. Por otro lado, Manolo se siente un poco perdido y ansioso porque es la primera vez que visita esa zona de la ciudad y no está familiarizado con las calles y las rutas.

6. Cuando Claudia, Teresa, Ramón y Manolo llegan al Bazar San Angel, son recibidos por un grupo de amigos que ya estaban esperándolos allí. Los amigos habían llegado antes para asegurarse de encontrar un buen lugar para sentarse y disfrutar del ambiente del bazar.

Read more on Spanish here:https://brainly.com/question/24126663

#SPJ4

Analiza la frase: "El dueño de ese bazar es muy amable"

Answers

Podemos identificar qué parte de las oraciones es el sujeto y qué parte es el predicado buscando el tema de cada oración, como se muestra a continuación.

Melvin (sujeto)trabajaba sus tierras de sol a sol (predicado).Ninguna persona (sujeto) se consideraba honrada (predicado).Los invitados (sujeto) llegaron a primera hora (predicado).El dueño de ese bazar (sujeto) es muy amable (predicado).Las hojas secas (sujeto) crujían bajo nuestros pies (predicado).

¿Cuál es la definición de sujeto y predicado?

El sujeto y el predicado son dos componentes principales de una oración. El sujeto es la parte de la oración que realiza la acción o sobre la cual se dice algo. Es el elemento que concuerda en número y persona con el verbo. Puede ser un sustantivo, un pronombre o una frase nominal. El sujeto responde a la pregunta "¿quién?" o "¿qué?" en la oración.

El predicado, por otro lado, es la parte de la oración que contiene la información sobre la acción, el estado o la cualidad del sujeto. Está compuesto principalmente por el verbo y puede incluir otros elementos, como complementos verbales, objetos directos o indirectos, adverbios, etc. El predicado responde a la pregunta "¿qué hace?" o "¿qué se dice del sujeto?".

Esta es la pregunta completa que pudimos encontrar que incluía la oración en la pregunta:

Copia las oraciones y subraya de azul el sujeto y de rojo, el predicado.

Melvin trabajaba sus tierras de sol a sol. Ninguna persona se consideraba honrada. A primera hora llegaron los invitados. El dueño de ese bazar es muy amable. Bajo nuestros pues crujían las hojas secas.

Aprender más sobre sujeto y predicado aquí:

https://brainly.com/question/31886961

#SPJ1

¿Qué vio Francisco al volver a su chocita que le entristeció?

Answers

De acuerdo con la información podemos inferir que la desolación y el abandono fue lo que entristeció a Francisco.

¿Qué vio Francisco al volver a su chocita que le entristeció?

De acuerdo con el poema "Vuelta a la Patria" del escritor cubano José Martí se puede responder qué vio Francisco al volver a su chocita que lo entristeció.

En el poema se menciona que Francisco, el protagonista del poema, al volver a su chocita, observa una escena de desolación y abandono que le entristece. El poema describe cómo Francisco se da cuenta de la difícil situación de su tierra natal y el sufrimiento del pueblo, lo cual le causa tristeza y dolor.

Aprenda más sobre poemas en: https://brainly.com/question/25154097
#SPJ1

uTube
In the ellos form of poder,
Ellos__
pudo
pudimos
pudieron
C
ES
1
6

Answers

Answer:

⇒  pudieron.                                          

Explanation:

→  Ellos pudieron.                                        

...

Repuesta
1.
Parte: Encierra en circulo, si son redundancia. En un cuadrado ,
si son dequeismo subraya las cacofonias Valor: 5 puntos.
a. Mi perro subió para arriba a buscar la pelota.
b. ¿Cómo conseguiste comunicarte a Panama?
c. El ministro dijo que se reunirán pronto.
d. Los Antiguos creían de que la tierra era plana.
e. Juan y Carla comentaron al comentarista como estuvo el partido.
11. Español

Parte: Subraya en el texto todos los vicios idiomáticos. Valor: 10 puntos​

Answers

a. Redundancy: "Mi perro subió para arriba a buscar la pelota."

b. Dequeísmo: "¿Cómo conseguiste comunicarte a Panama?"

c. No errors found.

d. Dequeísmo: "Los Antiguos creían de que la tierra era plana."

e. Redundancy: "Juan y Carla comentaron al comentarista como estuvo el partido."

In the given sentences, there are examples of redundancy and dequeísmo (a grammatical error in Spanish where "de que" is used unnecessarily). Let's analyze each sentence:

"Mi perro subió para arriba a buscar la pelota." Here, the phrase "para arriba" is redundant because "subió" already implies the upward direction. The correct form would be "Mi perro subió a buscar la pelota."

"¿Cómo conseguiste comunicarte a Panama?" In this sentence, the preposition "a" is used unnecessarily after the verb "comunicarte." The correct form would be "¿Cómo conseguiste comunicarte en Panama?"

No errors found. This sentence does not contain any redundancies or dequeísmo.

"Los Antiguos creían de que la tierra era plana." The phrase "de que" is used redundantly in this sentence. The correct form would be "Los Antiguos creían que la tierra era plana."

"Juan y Carla comentaron al comentarista como estuvo el partido." Here, the phrase "al comentarista" is redundant because "comentaron" already implies that they were speaking to the commentator. The correct form would be "Juan y Carla comentaron como estuvo el partido."

Learn more about Redundancy

brainly.com/question/13266841

#SPJ11

Contesta la pregunta en la forma AFIRMATIVA con el pronombre de objeto directo
tienes el dinero

Answers

Answer:

-  Si, lo tengo.                                                                

Explanation:

- ¿Tienes el dinero?                            

-  Si, lo tengo.                                    

...

complete with the preterite of ir.

Answers

De acuerdo con la información, podemos inferir que los verbos son: vas, va, van, vamos, voy, voy, va.

¿Cómo completar las oraciones correctamente?

Para completar las oraciones correctamente debemos leer cuidadosamente e identificar la idea principal de cada una de ellas. Adicionalmente, debemos saber la forma correcta de conjugar el verbo "ir" en presente para los diferentes sujetos como se muestra a continuación:

Yo - voyTú - vasÉl/ella/usted - vaNosotros - vamosUstedes/ellos/ellas - van

De acuerdo con lo anterior, los verbos necesarios serían:

vasvavanvamosvoyvoyva

Aprenda más sobre verbos en: https://brainly.com/question/11637663

#SPJ1

Complete the sentence with the appropriate direct object pronoun.

¿Tú viste el árbol muy grande en California?

Sí, _____ vi en abril.

Question 8 options:

lo


los


me


las

Answers

Answer:

- lo.

Explanation:

- Si, lo ví en abril.

...

En las siguientes oraciones identifica el sintagma nominal y el sintagma verbal.



- Las historias de amor siempre resultan complejas.



- ¿los dos van a Brasil?



- Los ruegos y sus lisonjas resultaron insuficientes.



- Ganaba dinero fácil.



- Pedro y juan vendrán el próximo lunes

Answers

Es posible identificar los sintagmas verbales y nominales en oraciones buscando los sustantivos y verbos en cada uno, como se ve a continuación.

Sintagma nominal: Las historias de amorSintagma verbal: siempre resultan complejasSintagma nominal: los dosSintagma verbal: van a BrasilSintagma nominal: Los ruegos y sus lisonjasSintagma verbal: resultaron insuficientesSintagma nominal: dinero fácilSintagma verbal: GanabaSintagma nominal: Pedro y JuanSintagma verbal: vendrán el próximo lunes

¿Qué son los sintagmas?

El sintagma nominal y el sintagma verbal son conceptos gramaticales utilizados en el análisis sintáctico para describir la estructura de las oraciones. El sintagma nominal (SN) es una unidad que está compuesta por un núcleo sustantivo o pronombre y puede incluir determinantes, adjetivos y complementos.

En otras palabras, el SN es la parte de la oración que cumple la función de sustantivo, identificando a las personas, lugares, cosas, ideas, etc. Por ejemplo, en la oración "Las historias de amor siempre resultan complejas", el sintagma nominal es "Las historias de amor", donde "historias" es el núcleo sustantivo y "de amor" es un complemento del sustantivo.

El sintagma verbal (SV) es una unidad que está compuesta por un núcleo verbal (verbo) y puede incluir complementos verbales, adverbios u otros elementos que acompañan al verbo. El SV es la parte de la oración que expresa una acción, estado o proceso.

Por ejemplo, en la oración "Ganaba dinero fácil", el sintagma verbal es "Ganaba dinero fácil", donde "ganaba" es el núcleo verbal y "dinero fácil" es un complemento del verbo. El SV puede estar compuesto solo por el verbo o puede incluir otros elementos que lo acompañen para dar más información sobre la acción o el estado expresado por el verbo.

Aprende más sobre español aquí:

https://brainly.com/question/21631721

#SPJ1

Help me with this quick Spanish!! ( I know the letters are covering it a lil bit but please try to help me!)

Answers

I don’t know if this is correct cause I can’t really see well but 2. Estuvo, 3. Estuve, 4. Estuvimos, 5. Estuvo, 6. Debe

: Es muy fácil, señora. Usted puede ir


enter answer. Salga (Leave) del hotel y


enter answer

a la derecha. Enter answer

la calle y


enter answer

derecho


enter answer

el sur dos


enter answer. La estación está


enter answer

Answers

De acuerdo con la información las palabras que completan el fragmento son: caminando, gire, cruce, siga, hacia, cuadras, ahí.


¿Qué palabras completan el fragmento?

Para identificar las palabras que completan el fragmento debemos leer cuidadosamente la parte disponible y buscar las palabras o verbos que se acomodan mejor al sentido del fragmento. De acuerdo con lo anterior podemos inferir que el fragmento quedaría así:

Es muy fácil señora. Usted puede ir caminando. Salga del hotel y gire a la derecha. Cruce la calle y siga derecho hacia el sur dos cuadras. La estación está ahí.

Aprenda más sobre palabras en: https://brainly.com/question/24190887
#SPJ1

De niño ___ la playa todos los veranos.

a.visitaba
b. visit

Answers

Answer:

- visitaba.

Explanation:

- De niño visitaba la playa todos los veranos.

...

¿Con qué afirmación estaría de acuerdo el autor del artículo?

Responses
Los niños bilingües son poco flexibles en el aprendizaje. Los niños bilingües tienen dificultades para la lectura. No hay padres que reconozcan los beneficios del bilingüismo. No hay evidencias científicas en contra del bilingüismo temprano

Answers

The correct statement that the author of the article would agree is  There is no scientific evidence against early bilingualism

What is bilingualism?

Research has provided consistent evidence that bilingualism offers several advantages in cognitive, linguistic, and social aspects, with no scientific proof of any detrimental impact on early development.

Numerous researches are known to often indicate that being exposed to different languages at a young age can result in beneficial outcomes for cognitive growth.

Learn more about bilingualism from

https://brainly.com/question/28847041

#SPJ4

Form sentences in the preterite. Give as much information as possible.
1. yo / pasar / fin de semana
2. mi amigo / rentar
3. él y su amiga / esquiar
4. nosotros/ nadar
5. yo / tomar / refresco
6. yo/no/pagar / tú / pagar
7. ¿a qué hora / regresar / ustedes?
8. José/ preparar​

Answers

We can form sentences in the Spanish past tense with the available information as follows:

Yo pasé el fin de semana en una casa en las montañas con mis amigos.Mi amigo alquiló un apartamento cerca de su universidad.Él y su amiga esquiaron en Aspen el invierno pasado.Nosotros nadamos en la piscina olímpica durante 2 horas.Yo tomé un refresco en el club después de la escuelaAyer yo no pagué el postre en el restaurante, tú la pagaste.¿A qué hora regresaste ustedes del trabajo?José preparó una deliciosa cena para su familia.What is the past tense?

It corresponds to a tense that is used to express an action that has already occurred in a time prior to speech. In Spanish there are different types of verb tenses to express the past, such as the perfect and imperfect tense.

Therefore, it is necessary that regular and irregular verbs are conjugated correctly in the past tense, maintaining the cohesion and coherence of the sentences.

Find out more about past tense at:

https://brainly.com/question/26249737

#SPJ1

Answer:

Explanation:

Yo pasé el fin de semana en el centro comercial.Mi amigo rentó una habitación en aquel afamado hotel.Él y su amiga esquiaron en la Sierra Nevada.Nosotros nadamos todo el día en la playa.Yo tomé refresco dietético para mantener mi figura estética.Yo no pagué la cuenta, tú la pagaste.¿A qué hora regresaron ustedes de ver el partido en el estadio?José preparó una ensalada de frutas.  

La tesis de un texto argumentativo siempre debe aparecer en la introducción
Verdad o Falso

Answers

Answer: *Verdad* por que el tesis siempre está en la introducción
Other Questions
IF4+ shape ?a. octahedral b. seesaw c. square pyramidal d. tetrahedral e. trigonal pyramidal find the sum of the measures of interior angles of the indicated convex polygon (a) nonagon (b)dodecagon c) 23-gon ? Does 15 12/9 make a triangle? What was the impact of the Mughal decline? Hey can someone please help me with this.So we have a seminar on Friday and I want to be prepared with strong notes but I dont know how to and the topic is called "Goblin Mode" and I don't which direction to go with this conversation. Any suggestions or key points I should say about this topic? Do you have any prior knowledge? The root joint is always created last in a skeletal structure. True or false The atomic mass of the element platinum (Pt) is 195.08 amu. How many atoms of platinum are in 195.08 grams?(1 point)Responses3.0871021 atoms3 point 0 8 7 times 10 to the 21th power atoms6.0221023 atoms6 point 0 2 2 times 10 to the 23th power atoms1.9511025 atoms1 point 9 5 1 times 10 to the 25th power atoms1.1751026 atoms Rhetorical Device, Appeal or Figurative Language Paste the sentence from the closing arguments that is an example of the rhetorical device, appeal, or figurative language In one sentence, explain why the rhetorical appeal, device, or figurative language was used. What is the effect? How does it serve the purpose?pathoslogospathosethosironyrhetorical questionalliterationallusionhyperbolepersonification similePLEASE HELP IT'S DUE I WILL GIVE BRAINLIST PLEASE JUST HELP ME AND GIVE THE RIGHT ANSWER :( A construction engineer is working on a hydroelectric dam project in South America. He travels to the construction site every month from his home in Colorado and uses a portable hard drive to transfer files he needs to work with when he is at the project site.On his last trip, he had left the portable drive plugged into the desktop computer in the project office while he was out on the site. A severe thunderstorm struck, knocking out power on the site. When he was able to return to the office, he noticed the power indicators on the office computer and the portable drive were on, but he couldn't get anything to appear on the computer monitor.What is the most likely source of the problem? A. A power surge from the storm damaged the computer monitor. B. A power surge from the storm erased the computer's operating system files. C. A power surge from the storm damaged the power supply on the computer. D. A power surge from the storm caused the portable hard drive to fail. Which inequality represents this sentence? Six plus two is less than nine plus three. Responses 6+2>9+3 6 addition symbol 2 inequality symbol with narrow side pointing to right and wide side opening to the left 9 addition symbol 3 6+2 Which expression is equivalent to A participative experience involvesa. participating with other people in enjoying a work of art.b. feeling sympathy for some character in a work of art.c. identifying with some character in a work of art.d. undivided and sustained attention to a work of art. How likely is the spinner to land a consonant rather than a vowel? Melanie runs 2.6 miles each weekday morning before going to work to prepare for a marathon race. If the race is approximately 26 miles, what percent of the distance does Carol run each week?A) 10%B) 20%C) 40%D) 50%I have the right answer, show work please. What is a budget is a plan of action expressed in Mcq? What is the additive inverse of 14 /- 15? What happens to producer surplus when supply is inelastic? May I have help on this please? thanks if you do! The Expression (t^6) (t^-14) is equivalent to t^n . What is the value of n During world war ii, the government argued that it should be able to waive the fourteenth amendment, claiming.