Please answer all three if possible. Please keep answers short and simple.

Please Answer All Three If Possible. Please Keep Answers Short And Simple.

Answers

Answer 1

Answer:

Part 1

1. su

2. sus

3. su

4. nuestras

5. tu

6. mis

7. mis

8. sus

9. sus

10. tu

Part 2 (Silvia's part)

1. estos

2. este

3. estas

4. esta

Part 3

1. le escribe

2. lo invito

3. prestaron

Explanation:

I hope all of these are correct, I tried my best. Spanish is my second language, so I already have some experience with the language.


Related Questions

Traduce al español: "I hope that he wants to come to my party. Yo espero que el venir a mi fiesta. (querer)

answer please ​

Answers

Yo espero que el quiere venir a mi fiesta.
Yo espero que el quiera venir a mi fiesta.
The verb in the other answer is completely wrong.

¿A qué hora empieza la clase de arte? (1 o'clock)
Need this answered in spanish.

Answers

[tex]{\boxed {\bold {SPANISH:}}}}}[/tex]

¿A qué hora empieza la clase de arte?

Empiezan a las 1 en punto.

[tex]{\boxed {\bold {ENGLISH:}}}}}[/tex]

What time does art class start?

They start at 1 o'clock.

➥ I hope I have helped you, greetings!Atte: •◦❈Miraculer18 ❈◦•

Answer:

¿A qué hora empieza la clase de arte? (1 o'clock).

Empieza a las 1 en punto.

Espero que esto te sirva.

Only choose from these verbs to make your sentence: ayudar, bailar, cantar, comrar, escuchar, estudiar, hablar, nadar, necesitar, terminar, trabajar, usar, viajar or visitar

Use a different verb for each sentence. Be sure to conjugate your verbs correctly. Your sentences can be short and simple.

Answers

Answer:

you did not specify how many so i will give you 5 sentences

1. Terminaré el trabajo mañana.

I will finish the work tomorrow.

2. Viajaremos a Honduras, México y Guatemala.

We will travel to Honduras, Mexico and Guatemala.

3. Hoy estudiaré con mis amigos.

Today, I'll study with my friends.

4. Ayudaré a mi hermano a hacer la tarea.

I will help my brother with his homework.

5. ¿Trabajarás en ese proyecto?

Will you work on that proyect?

Answer:

you did not specify how many so i will give you 5 sentences

1. Terminaré el trabajo mañana.

I will finish the work tomorrow.

2. Viajaremos a Honduras, México y Guatemala.

We will travel to Honduras, Mexico and Guatemala.

3. Hoy estudiaré con mis amigos.

Today, I'll study with my friends.

4. Ayudaré a mi hermano a hacer la tarea.

I will help my brother with his homework.

5. ¿Trabajarás en ese proyecto?

Will you work on that proyect?

Explanation:

EDGE 2023-2024

lolz I need help plzzz​

Answers

1 -apilado
2-se para
3-maréate

Plz help will give brainliest

Answers

1) twelve thirty pm
3) five fifteen in the afternoon
4) eight and a day in the afternoon
5) half past five pm

Please help me with this Spanish assignment. Thank you.

Answers

For the two I didn’t write I didn’t quite understand but I’ll review it and if I understand it I’ll let you know

Answer:

1. do I find

2. I don't remember

3. fly

4. Do you

5. tells

6. do, cost

7. sleep

8. I eat lunch

9. shows

10. gets

Need help filling this out.

Answers

1. Chaqueta
2. Listas
3. Collar
4. Aretes
5. Pantalones and zapatos
6. Algodón
7. Traje de baño
8. Cuadros and llamativo

______ trabajo después de la escuela.
Ella
Yo
Él

Answers

Answer:

⇒  Yo.                                          

Explanation:

↔  Yo trabajo después de la escuela.

...

Yo trabajo después de la escuela.

#HopeThisHepls.

EJERCICIOS DE APLICACIÓN
1.
COLOQUE LAS COMAS DONDE CORRESPONDA.
1. Te recuerdo con sagrado respeto papa.
2. El lenguado la corvina el jurel el coco y el pejerrey son peces de nuestro mar.
3. Lima la capital del Perú está muy poblada.
4. Manuel Scorza notable poeta y novelista peruano estudio en el colegio militar Leondo Prad
5 Jóvenes el mañana está en sus manos.
6. El señor a quien les presente ayer ase de barba blanca es el poeta cajarmaquino Mario Fla
7. El mayor enemigo del amor afirma Cervantes es el hambre,
8. Julio es un joven alegre honrado generoso inteligente y decente y todos lo saben
9. Japón el Imperio del Sol Naciente es uno de los paises más prospero.
10. Recolectarnos libros usados ropa en desuso productos enlatados y gran cantidad de fraz
11. En años sucesivos no creo que volvamos a pasar nuestras vacaciones alli.
12. José Manuel en un descuido del profesor aprovecho para copiar en el examen.
ayuda no c donde van las comas

Answers

Answer:

Make sure that all words are spelled correctly.

Try different keywords.

Try more general keywords.

Try fewer keywords.

What item of food is eaten with every meal in Guatemala?

Answers

Answer:

Beans are served with almost every traditional meal, but they're way different than your typical Tex-Mex or refried pinto beans. Guatemalans traditionally eat black beans, and more often than not they are pureed with garlic and onions to add some flavor.

Explanation:

Answer:

Black beans

Explanation:

Beans are served with almost every traditional meal.

los chicos no tienen ___ tarea

Answers

Los chicos no tienen *la* tarea.
*Mucha* would be the blank answer

Tú a la fiesta (party) pero tu mamá se queda (stays) en casa.

Answers

vas a la fiesta pero tu mamá se queda en casa.

Answer:you at the party but your mom says at home

I don’t know what the question asks so

There are five parts to these questions. Please answer all of them, I will give out a total of 100 points.

Answers

a, d , b those are the answers for first 3

Answer:

Nuestras vacaciones fueron de mal en peor.

Hasta que sepas todos lo detalles es mejor no decir ni pío.

Es mejor ir al grano que andarte por las ramas.

Tendré que consultar con la almohada porqué no sé cuál es la mejor oferta.

En un abrir y cerrar de ojos mi hijo mide más de seis pies (creció muy rápido)

Explanation:

Need help filling this worksheet, thank you.

III. Use the following words to write affirmative and negative tú, Ud., or Uds.
commands with double object pronouns.

1. Traer / tú / a mí / los pantalones.

2. Escuchar / Uds. / al director.

3. Comprar / Ud. / el coche amarillo.

4. No decir / tú / la sorpresa / a María.

5. No ponerse / Uds. / los uniformes.

6. Hacer / tú / la cena / para Ana.

7. Ir / Ud.

8. Comprar / para mí / tú / zapatos.

9. No escribir / tú / una carta / al director.

10. Pedir / Uds. / el cinturon / al vendedor.

Answers

Answer:

sorry I really need points for this activity

1. Tú me traes los pantalones
Tú no me traerás los pantalones
2. Ustedes escuchan al director
ustedes no escuchan al director
3. Ustedes Compran el coche amarillo
ustedes no compraran el coche amarillo
4. no le digas sobre la sorpresa a maría
dile sobre la sorpresa a maría
5. Ustedes no se ponen los uniformes
Ustedes se ponen los uniformes
6. Has la cena para Ana
no hagas la cena para Ana
7. ustedes van
ustedes no van
8. me compras zapatos
no me compraras zapatos
9. no le escribas una carta al director
escríbele una carta al director
10 ustedes le pidieron el cinturón al vendedor
ustedes no le pidieron el cinturón al vendedor



You are going to show that you know how to use the subjunctive with impersonal expressions, as well as the indicative with describing specific people or things. This part should be four sentences in all. (16 points; 4 points each)
Describe a friend of yours in two sentences using the indicative. (Tengo un amigo que…)
Describe your ideal partner in two sentences using the subjunctive. Use expressions like 'I need' or 'I'm looking for' if you are stumped on how to begin your sentences. (Busco a una persona que…)
1.


2.


3.


4.


Cast doubt on the following statements by using a different expression of uncertainty in each one. (16 points; 4 points each)
Main clauses will vary.
5. Las telenovelas son los mejores programas de la tele.


6. Voy a ser un actor famoso. (Answer using the tú form)


7. No hay buenas comedias en la tele.


8. Oprah Winfrey habla español.


Write two sentences with impersonal expressions that cause the indicative, and two which cause the subjunctive. Your sentences should stick to the theme of TV and radio. (16 points; 4 points each)
9.


10.


11.


12.


Describe your favorite shows and why you like them. Include vocabulary from the lesson. If you don't watch television or listen to the radio, you can make them up. Write three sentences. (12 points; 4 points each)

Answers

1. Tengo una amiga que siempre quierre ir a comprar algo dulce con migo.

2. Ella le gusta tomar cafe con sus pasteles.

3. Yo estoy buscando una persona con quien yo pueder ablar de todo.

4. Busco a una persona que me entiende.

5. No se si las telenovelas son los mejotes programas de la tele.

6. Tal ves tu vas a ser un actor famoso.

7. No creo que hay buenas comedias en la tele.

8. Tal ves Oprah Winfrey habla espanol.

Translate in Spanish
3. Home / north of / downtown

Answers

Answer:

casa, al norte de, centro de la ciudad

Explanation:

ID

Cual es el analisis de la cancion “Polvo de Mariposas” de Vanesa Martin?

Answers

Answer:

esta dificil amigo/a

Explanation:

Esta muy difícil mejor ayúdame ami

Complete each sentence with the correct direct and indirect object pronouns, depending on the context. Use two pronouns in your answers.

PATRICIO:
Mi hermana _____ va a hacer. Pero necesita los ingredientes.

Answers

Answer:

Mi hermana nos lo va a hacer. Pero necesita los ingredientes.

Explanation:

"nos" pronombre personal (personal pronoun)

"lo" pronombre personal (personal pronoun)

Answer:

nos los

Explanation:

Actividad 4
Your class is planning a trip to Spain. There are many places to go and
many things to see. Help your classmates by writing about what you
would like to do there. (You may add to the list provided.)
Modelo: ir al museo del Prado
Yo iría al museo del Prado.
1. visitar el palacio de Carlos V
2. pasar mucho tiempo en las plazas famosas
3. sacar fotos del acueducto romano
4. ver la Universidad de Salamanca
5. comer cerca del Alcázar de Segovia

Answers

Answer:

If i go to Spain

1. La primera cosa que haria seria ir a Madrid una de las ciudades mas populares

2.Ver los famosos bailes como el flamenco y de mas .

3. Ir a comtemplar el lugar de la Sagrada Familia.

4. Ir a ver la playa de Sevilla.

5. Probar los platos tipicos de Espana

6. Disfrutar el viaje con mis amigos

Explanation:

The things I put in here is go to visit some many places in there and enjoy the trip .

PLEASE HELP ME!!!!!!!!

Answers

Answer:

its (a) e>ie 0>ue e>i u>ue

Explanation:

i’m pretty sure it the 3rd one! :)

2. pensar (ie)
3. volver (ue)=
4. sentir (ie)
5. querer (ie)
6. cerrar (ie)=
7. morir (ue)
8. jugar (ue)
9. entender (ie)=
10. mentir (ie)
11. llover (ue)
12. costar (ue)
13. poder (ue)
14. preferir (ie)
15. encontrar (ue).
16. morder (ue)
17. empezar (ie)
18. pedir (i)=
19. dormir (ue)
20. comenzar (ie)
21. tener (ie)=
22. servir (i)=
23. sonar (ue)=
24. nevar ie=
25. perder (ie)
26. mostrar (ue)-
27. repetir (i)=
28. decir (i)=
29. probar (ue)=
30. seguir (i)=
1 ella
/ nosotros

ellos
el
nadie
ustedes
yo
tu mama
(it).
I el libro
nosotros
/ella
/ Juan

/ la clase
/ alguien
/ mi amigo
ellos
/nosotros
I el mesero
/ el teléfono
/ (it)
/ Los Kings
yo
I el maestro
/ellas
I nosotros
yo

Answers

2.pensó
3.volvemos
4.sientes
5.quieren
6.cierra
7.muere
8.juegan
9.entiendo
10.miente

Qué sucedería si en Honduras todos tomáramos la conciencia del valor del trabajo?

Answers

Answer:

Si en Honduras se creará mayor conciencia del valor del trabajo, entonces sucedería lo siguiente:

1. Existiría una mejor relación entre los empleados y el patrón.

2. Aumentaría la producción en muchos sectores.

3. Disminuirán algunos procesos sociales como la delincuencia.

4. Se aumentaría el sentido de pertenencia en torno a los productos que se producen en el país.

5. Mejoraría la calidad de vida de muchas personas.

Explanation:

Si en Honduras se creará mayor conciencia del valor del trabajo, entonces sucedería lo siguiente:

Existiría una mejor relación entre los empleados y el patrón.

Aumentaría la producción en muchos sectores.

Disminuirán algunos procesos sociales como la delincuencia.

Se aumentaría el sentido de pertenencia en torno a los productos que se producen en el país.

Mejoraría la calidad de vida de muchas personas.

¿Cómo se mide el valor del trabajo?

El valor del trabajo se define a partir del hecho de que es una persona quien ejecuta el mismo.

Determine if the sentence below
describes a one-time event or a
continuous event.
Tu hablaste con Rebecca.
A. One-time event
B. Continuous event
C. Neither

Answers

Answer:

A

she talked with Rebecca. something that person did once

6/8__9/12 es una fraccion equivalente?

Answers

Answer:

Yes.

Explanation:

By reducing the fractions 6/8 and 9/12 we obtain that SI are equivalent fractions.

How do we check if one fraction is equivalent to another?

To know if two fractions are equivalent, we must reduce the fraction to its lowest expression and compare if both reach the same result

To reduce a fraction we must divide its numerator and denominator by a common divisor:

By reducing both fractions we discover that both are reduced to 3/4, therefore they are equivalent.

find the LCM of 2 and 3​

Answers

Answer:

6

Explanation:

I think the LCM of 2 and 3 it’s 6

Unscramble: de / oír / amigos / bien / los / no / Elena

Answers

Answer- Los amigos de Elena no oír bien.
Hope this helps, have a great day:)

Answer: Los amigos de Elena no oyen bien.

Translation: Elena's friends do not hear well.

Spymore

Fill in the blanks with the usted or ustedes command form of the verbs.

Don Ramiro, (sentarse)________ en aquel sillón.

Niñas, no (ponerse)___________ las chaquetas todavía.

Answers

No se siente

No se pongan.

Don Ramiro No se Siente en aquel sillón.

Niñas, No se Pongan las chaquetas todavía.

#HopeThisHepls

Read the paragraph and decide if the following statement is true or false.
Raul likes to play sports during the winter.
Raúl: Yo tengo muchos pasatiempos. En el verano practico deportes y otras actividades. Mi deporte
favorito es el futbol. Tambien me gusta montar a caballo por la tarde. Todas las mañanas mis amigos y
yo montamos en bicicleta. Los viernes en la noche vemos peliculas en casa de mi amigo Roberto. Los
sábados juego videojuegos con mi hermano Juan.
>
O true
O false

Answers

False

He likes to play sports but in the summer.
False. Raul likes to play sports in the summer. Doesn’t mention anything about winter.

what are tambos
a. indigenous homes with no walls
b. small edible fish
c. rural community centers
d. type of tropical vegetables ​

Answers

Answer:

d . type of tropical vegetables

D type of tropical vegetable

Help please with Spanish

Answers

1. Es
2. Es- anda
3. Son
4. Están
5. Eres- estás
6. Somos- vivimos
7. Soy
I HOPE THEY ARE ALL RIGHT
Other Questions
Please Help me Its a Math question!!!! Please the triathlon is raising money by charging entry fees. They collected $600 in entry fees. Each participant paid $10. How many people paid to participate in the event? HELP ASAP I AM STUCK AND CONFUSED GIVING OUT BRAINIEST TO WHOEVER EXPLAINS THERE REASONING AND GETS IT RIGHTp.s. look at the points... (a) Find the approximations T10 and M10 for 2 25e1/x dx. 1 (Round your answers to six decimal places.) T10 = M10 = (b) Estimate the errors in the approximations of part (a). (Round your answers to six decimal places.) |ET| 0.001667 Incorrect: Your answer is incorrect. |EM| (c) How large do we have to choose n so that the approximations Tn and Mn to the integral in part (a) are accurate to within 0.0001? n = for Tn n = for Mn An effective communicator _____the audience to whom they are trying to send a message. A. understandsB. likesC. cares aboutD. is part of What is the quotient. Of 25)9250 Please help if you can. What equation is equivalent to 5(2p - 6)= 40 What is the steric number of H2O2? HELP PLS find measure of w in this trapezoid Activity B: Low-pressure systemsGet the Gizmo ready: Click New until you see a low-pressure system, represented by the symbol L.Check that Show Mobile Station B data and Show land are on.Question: What weather patterns are associated with low-pressure systems?Observe: Note how the air pressure changes as you move Station B towards the center of the low-pressure system. What do you notice? Why do you think this is called a low-pressure system? 1.99 m/s^2 for the first 60.0 m, then decelerates at -0.266 m/s^2 for the final 40.0 m. How much time did the race take? What one does not belong!!! Help What big challenges did Lenin and the Bolshevik (communist) leadership face in the first stages of their revolution? Whats the name of the transformation??? IF you have 2 dogs and one cat how many dogs do you own? PLEASE I NEED HELP ASAP!!! What information is required to determine the change in motion of an object?Mass of the objectO Forces acting on the objectBoth mass of the object and the forces acting on the objectO None of the above PLEASE I NEED HELP ASAP!!! WORTH 30 POINTS! (Of answering!!!) Individuals of the same approximate weight running 6 mph or 1 mile every ten minutes have a calorie use factor of 62% of their weight; i.E., calories burned = (weight)(0.62). If they run an 8-minute mile, the factor is 65%. A man weighs 180 lb. He jogs a mile in 8 minutes. How many calories has he used up? WILL MARK BRAINLIEST: Give an example of a hook for comparing apples and oranges Describe characteristics of fauvist style in madame matisse the green line by henri matisse