esay spnish work help Sandra: Hola, Eduardo. ¿1. _________________ (descansar) en la
tarde?
Eduardo: Nunca. Mis amigos y yo siempre 2.____________ (tocar) la
guitarra. ¿Y tú?
Sandra: Yo 3.______________ (practicar) deportes casi todos las
tardes .
¿Tú 4._____________ (estudiar) en la mañana o en la tarde?
Eduardo: En la tarde 5.______________ (montar) en bicicleta.
6.__________ (estudiar) en la mañana, a las seis.

Answers

Answer 1

1. descansarás

2. tocamos

3. pratico

4 .estudias

5. mo-nto

6. estudioAnswer:

Explanation:


Related Questions

Set up an everyday greeting in Spanish

Answers

Answer:

Wouldnt it just be "Hola, ecomostas" ? thats what it was in my class

Explanation:

Hola buenos días. Cómo estás hoy?



Complete the things below for the verb 'tener'. PLEASE HELP
Nosotros -
Yo-
Tú -
Vosotros -
ÉVElla/Ud. -
Ellos/Ellas/Uds. -

Answers

Answer:

Yo- I

Tú - Yo

Vosotros - We

ÉVElla/Ud. - He/She

Ellos/Ellas/Uds They/you

tenemos

tengo

tienes

tenéis

tiene

tienen

Un automovilista se desplaza inicialmente con una velocidad de 10 m/s. Al pisar el acelerador alcanza una velocidad de 25 m/s en un tiempo de 6 segundos. ¿Cuál es la aceleración en este lapso?

Answers

Answer:

2,5 m / s-2

Explanation:

De la pregunta;

Velocidad inicial, u = 10 m / s

Velocidad final, v = 25 m / s

tiempo tomado, t = 6 segundos

Asi que,

a = v - u / t

a = 25 - 10/6

a = 15/6

a = 2,5 m / s-2

Verb gustar: Please help me part 2

Answers

Answer:ligma

Explanation:

Escoge la mejor respuesta, segun el contexto.

36. Todos los di'as despue's de __ juego con mis hermanos.
A. estudio
B. estudiar
C. estudie
D. estudiando

37. s importante que me digas la verdad para que __ progresar.
A. poder
B. podemos
C. podamos
D. pudiendo

38. No quiero verte hasta que me __ perdo'n.
A. pidas
B. pidiendo
C. pedir
D. pides

39. Ayer trabajaba cuando tu' __ a verme.
A. viniste
B. vengas
C. venir
D. viniendo

40. ?Que' tengo que hacer para que tu' me __?
A. entiendes
B. entiendas
C. entender
D. entendiendo

41. Vamos a cantar juntos en cuanto __ el pianista.
A. llegado
B. llegar
C. llegue
D. llega

42. Antes de que tu' te __ quiero contarte algo.
A. vayas
B. ibas
C. vas
D. fuiste

43. No necesito la calculadora para __ el resultado.
A. se'
B. sabido
C. sepa
D. saber

44. Nadie puede jugar al futbol aqui sin __ un permiso.
A. traer
B. traiga
C. trae
D. trayendo

45. Ella no entiende la leccion sin que yo le __ todo por segunda vez.
A. explicar
B. explicado
C. explico
D. explique

BRAINLIEST!!

Answers

estudiar, podamos, pidas, viniste, entiendas, llegue, vayas, saber, traer, explique

Answer:

36 estudiar

37 podamos

38 pidas

39 viniste

40 entiendas

41 llegue

42 vayas

43 saber

44 traer

45 explique

Explanation:

Which is written correctly

Answers

Answer:

The last one

Explanation:

The other ones are wrong

Answer:

Eln  ltimopoqruneseu

En la casa de nuestros abuelos: Margarita is remembering how she spent time at her grandparent’s house as a child. Write the correct form of the verb in the Imperfect tense.

Cuando era niña mis hermanos y yo 1. pasabamos (pasar) tiempo en la casa de nuestros abuelos de vez en cuando. Mi abuela 2. preparaba (preparar) galletas muy ricas y nosotros las 3. comiamos (comer) en el patio. Ella siempre nos 4.ofrecia(ofrecer) más galletas. Mi abuelo nos 5. leia (leer) cuentos y a veces él nos 6. hacia (hacer) pequeños juguetes de madera (wood). Mis abuelos no 7. trabajaban(trabajar) y 8. tenian (tener) mucho tiempo para pasar con nosotros. Mis hermanos y yo siempre 9. regresabamos (regresar) a casa muy contentos después de estar con nuestros abuelos.

Answers

Answer:

1. Pasabamos

2. Preparaba

3. Comiamos

4. Ofrecia

5. Leia

6. Hacia

7. Trabajaban

8. Tenian

9. Regresabamos

Explanation:

This is the correct paragraph using the imperfect tense:

Cuando era niña mis hermanos y yo 1. pasábamos (pasar) tiempo en la casa de nuestros abuelos de vez en cuando. Mi abuela 2. preparaba (preparar) galletas muy ricas y nosotros las 3. comíamos (comer) en el patio. Ella siempre nos 4. ofrecía (ofrecer) más galletas. Mi abuelo nos 5. leía (leer) cuentos y a veces él nos 6. hacía (hacer) pequeños juguetes de madera (wood). Mis abuelos no 7. trabajaban (trabajar) y 8. tenían (tener) mucho tiempo para pasar con nosotros. Mis hermanos y yo siempre 9. regresábamos (regresar) a casa muy contentos después de estar con nuestros abuelos.

Imperfect tense

The text is cojugated in the imperfect tense. The imperfect tense is used to talk about past habitual situations or to describe what someone was doing but then started doing something else.

Check more information about the imperfect tense here brainly.com/question/1131180?referrer=searchResults

Help me pleaseeeeeeeeeeeeeee

Answers

The answer is “iremos”

Answer:

iremos

Explanation:

thats the answer it means we will go

Imagínate que una tormenta grande (big storm) pasó por tu barrio (neighborhood) cuando estabas en la escuela. Cuando regresaste a tu casa, viste que la tormenta había causado mucho daño.

Graba 5 frases describiendo las cosas que fueron afectadas por la tormenta. Asegúrate de usar la voz pasiva.

Por ejemplo: Las ventanas fueron rotas (por la tormenta).


short sentences plz

Answers

Answer:

Los árboles fueron derribados por la tormenta

El techo fue dañado por la tormenta.

Hubo debre de esta tormenta en el suelo

Las ventanas fueron dañadas por la tormenta.

Había ramas de árboles en el suelo causadas por la tormenta.

Explanation:

Hope this helps


El pantalón es rojo.
El cinturón es marrón.
La sandalia es azul.
La bota es verde.

Answers

The pants are red.
The belt is brown.
The sandal is blue.
The boot is green.


please mark brainliest :))
el cinturón es marrón

Answer these questions about the main ideas and supporting details in this nonfiction text, “The Sixth of January.”

1. What is the main idea of this reading

2. What details support the main idea

3. What do children do before January 6

4. What do the children do in day six?

5. In the US, many children believe in Santa Claus. His ads the traditions of Santa Claus and the Three Kings similar? How are they different?

Answers

1. The text talks about the Sixth of January, one of the favorite days of the year for Hispanic children.

2. In this day, Melchor, Gaspar and Baltazar come riding on their camels to bring gifts to children.

3. The day before, families go to the city center to see a parade and Los Reyes Magos. Then children gather food for Los Reyes Magos and their camels.

4. The morning of the Sixth children wake up early to see what Los Reyes Magos brought them.

5. They are similar because like Santa, Los Reyes Magos bring gifts to children and children write them letters and leave them food. They are different because it is celebrated in another day, there are three people bringing gifts instead of one, they ride camels and not reindeers, Santa didn’t appear in the Bible while Los Reyes Magos, were three kings from eastern territories that brought gold, frankincense and myrrh to the baby Jesus.

How to use Affirmative & Negative Formal Commands w/ Regular & Irregular Verbs.

Answers

Answer:

A B C D

Explanation:

IT IS C

PLZ HELPPP MEEEEE RNNNN GUYS THX U

Answers

It’s hard to read all of the answers from the picture quality, but the correct answer is “a ti te”. Hopefully that is an option!

Por qué crees que es imposible mantener lo que se consigue con violencia?​

Answers

Es imposible mantener lo que se logra con la violencia, porque este es un acto que usa la fuerza física o algún tipo de intimidación moral contra algo o alguien.

La violencia nunca será la vía ideal para lograr el éxito o el avance social y profesional, ya que es necesario mantener la ética y la moral para el desarrollo de una sociedad.

Por tanto, todo acto de violencia debe ser combatido y castigado por la ley. Las personas deben expresarse a través de una comunicación ética que no infrinja los derechos y valores de los demás.

Aprenda más aqui:

https://brainly.com/question/16038203

Yo tengo + object.

2. Tu tienes + object.

3. El tiene + object.

4. Ella tiene + object.

5. Ellos tienen + object.

6. Nosotros tenemos + object.

Answers

Answer:

hyes rightgfgrbrf

Explanation:

Yo tengo un libro

Tu tienes un lápiz

El tiene una computadora

Ella tiene un juguete

Ellos tienen bicicleteas

Nosotros tenemos zapatos

Realidades 1 capítulo 4A page 74 crossword puzzle

Answers

Answer:

cierto

cierto

cierto

cierto


Pero Sancho es
grande que Memo y come más comida
él.
Blank 1:
Blank 2:

Answers

Answer:

Blank one : mas (put the accent mark on the a in mas)

Blank two : que (no accent it is not asking a question)

Explanation:

I am a native spanish speaker hope this helps

con 40 metros de cerca se rekiere delimitar,en una ficha,un terreno donde se construira una casa. cual es la mayor area que podria tener este terreno?​

Answers

20 meters i think

Explanation:

PLZZ HELP ME WHO KNOWS THERE AR VERBS PLLZZ ASAPPPP

Answers

1) trabajan
2)tocar
3)hablar
4)descansar
Honestly, the whole thing is grammatically incorrect but these answers are the right idea.
1. trabajan 2. tocamos 3. habla 4. descanso

Can someone please answer these? PLEASE

I. Fill in the blanks below with the appropriate vocabulary in Spanish. Think about and use what you have been learning.

1. The opposite of calor is blank.

2. ¿Qué tiempo hace? — blank lloviendo.

3. No hace buen tiempo. Hace blank tiempo.

4. No tengo hambre porque blank de comer.

5. Treinta millones, trescientos setenta y nueve mil, ochocientos veintiuno = blank . 6. Yo blank (do) mi tarea todos los días.

7. Setecientos catorce mil, seiscientos cuarenta y ocho = blank .

8. Hoy no hace calor ni hace frío. Hace blank. .

9. Hace 30 blank centígrados.

10. Yo blank (know) tu número de teléfono.

II. Answer the following questions with complete sentences in Spanish. When there are cues provided, use them in your answer.

1. ¿Qué tiempo hace en Canadá en el invierno? (bad weather and very cold)

2. ¿Qué tiempo hace en Seattle ahora? (cloudy, raining, and cool)

3. ¿Qué traes a clase? (my book)

4. Tell someone that you know the vocabulary.

5. ¿Cuántas personas viven en Arcata, California? (15.537)

6. ¿Cuántos gatos hay en los Estados Unidos? (17,613,414) (Write out the number in full. Hint: 17 million . . .)

7. ¿A qué hora sales para la escuela? (8 o'clock)

8. ¿Qué acabas de hacer? (eat)

9. ¿Vienen Uds. a la clase de historia hoy?

10. Tell someone that you know a good Mexican restaurant.

Answers

Answer:

1- Frio

2- Está

3- Mal (not sure about this one)

4- Acaba

5- 30 379 821

6- Yo doy/ hago mi tarea todos los días

7- 714 748

8- Hace lo habitual

9- grados

10- Yo sé tu número de telefono

Second part:

1- Hace mal tiempo y es muy frio

2- En este momento esta nublado, lluvioso y frio

3- Yo traigo mi libro

4- Yo se el vocabulario

5- En Arcata, California viven quince mil quinientos treinta y siete personas

6- En Estados Unidos hay 17 millones, seiscientos trece mil cuatrocientos catorce gatos.

7- Yo salgo a las 8 para la escuela a

8- Yo acaba de comer

9- Hoy si venimos a la clase de historia

10- Yo se de un restaurante mexicano muy bueno.

When saying we like to do something, what do we do with the verb
that comes after "gusta"?

Answers

Answer:

We leave it in infinitive form

Explanation:

Example sentence that justifies it - A mi me gusta bailar

(I hope this helps!)

Señale la opción que NO sea un pronombre interrogativo y exclamativo en español.
Qué
Cuál
Quántos
Dónde

Answers

Answer:

"Quántos" ya que está mal escrito, sería "Cuántos"

Explanation:

The correct answer is Quántos

Saber vs Conocer: Please help me with these five questions!

Answers

Answer:

3. Saben ustedes la respuesta

9. Ustedes saben cantar

13. Yo sé pronunciar esa palabra

15. Sabes tu nadar

16. La maestra sabe enseñar

Explanation:

I hope this helps!

Translate this please due in an hour!!!!

Answers

Answer:

2=there is physical education on monday at three thirdy

3=on thurday at 1:00, there will nbe inglish class

4=there is geography class at 12, on friday

6=on tuesday math class will be at 12

Explanation:

Thats some i know.

Answer:

1. On Tuesday there is computing class at 9:30.

2. There is physical education (P.E) class on Monday at 3:30.

3. On Thursday at 11:00, we have English class.

4. There is Geography class on Friday at 12:00.

5. There is computing class on Wednesday at 9:30.

6. On Tuesday at 2:00 there is mathematics class.

(can't say it's perfect, but it's close)

True or False: The verb ir can be use to talk about fut re actions.
(Yo voy a nadar mañana.)
False
True

Answers

Answer:

True

Explanation:

The correct answer is True

help please asap!!!
have a good day

Answers

La jugadora PIERDE el partido

Hope it helps

Answer:

It should be B

Explanation:

Lee y pon atención a los errores en negrita. Después, escoge la opción que contesta la pregunta. Read and pay attention to the errors in bold type. Then choose the option that answers the question.

Alfredo teine tres gatos y y tres perros. Todos sus animaels somos blancos y ellos vivimos en su casa. A su mama le encantan las mascotas, pero ella soy alérgica y no peude estar con ellos mucho tiempo.

¿Cuántos errores de tecleo, concordancia y ortografía hay en la selección?

2
8
5
7

Answers

there are 5 errors I hope it helps you

Hay 5 errores espero q sirva

Help on 36-39 !!!! I wrote an answer down but it makes no sense. Please help!!!

Answers

Answer:

35. C. saca

36. -37:  -¿Hablas español?

             - Si, hablo español

38, 39:   - ¿Estudian ustedes mucho?

              - Si, estudiamos mucho

40 No, (nosotras) no estamos en la escuela

41 Si, (yo) voy a casa después de las clases

Explanation:

How would you translate the following sentence into English?
Disculpe, señor.
A Look, sir
B Move, sir.
C Excuse me, sir.
D How's it going, sir?

Answers

Answer:

C

Explanation:

an example would be Disculpe, señor te puedes mover? Which means excuse me sir, cqn you move?

The answer is C. “Excuse Me, Sir”

Translate the following to Spanish: I go down the narrow stairs.

Answers

Answer:

bajo las escaleras estrechas

Other Questions
PLEASEEEEEE HELP!!I WILL GIVE BRANLIEST TO CORRECT ANSWER Find the area of the figure. (ill mark brainliest if its correct )Michael conducted a survey at his school. He asked 25 students what their favorite sport was. 10 of them answered football. Based on that survey, how many students out of 1,500 would prefer football? The complementary strand of DNA to the DNA fragment GGC ATA CAT is: (DNA replication) CCG UAU GUAGTA TAT CCGATG TAT GCCCCG TAT GTAwhich one ^ No one: Me spamming the space bar for my laptop to turn on:...............................................................FACE THE TRUTH, I KNOW YOU DO THIS plsss help ill give brainliest if you give a correct answer 1) Give all the mole-to-mole relationships (ratios) that exist in fraction form for the following reaction. (12 total) 2 Li2O2 + 2 CO2 2 Li2CO3 + O2 Is every relation also a function? What is the slope of the line that passes through the points (-4, 4) and (+6,6)?Write your answer in simplest form.help fast What is the eventual effect on real GDP if the government increases its purchases of goods and services by $50,000? Assume the marginal propensity to consume (MPC) is 0.75. $ What is the eventual effect on real GDP if the government, instead of changing its spending, increases transfers by $50,000? Assume the MPC has not changed. $ An increase in government transfers or taxes, as opposed to an increase in government purchases of goods and services, will result in who are online joi n goo gle mee t ( upk-riav-ank) Simplify (4s5t72s2t4)3. Write your answer using only positive exponents. Evaluate any numerical powers. ABSOLUTELY NO LINKS OR USELESS ANSWERS or you will lose your kneecaps in a very suspicious incident I know nothing about.Describe Frances main reason for wanting to be an Imperial power. 5. Write an equivalent expression to 1/4 (24x + 7 12x). please help me if you know the answer I need a story using the words Invidious, Providential, Affable, Indict, Confound, Sustain, Implement, and Formative can any one help. Which development in the second decade of the 20th century most contributed to the spread of a mass consumer culture in the United States? A. Americans began borrowing huge amounts of money from rich European states. B. The American middle class had ample leisure time and disposable income. C. Prohibition greatly reduced the amount of time Americans spent in pubs and saloons. D. Fundamentalist Christian groups began actively promoting the doctrine of materialism. Which proccess remove carbondioxide from the air? Chromium is manufactured by heating a mixture of chromium(III) oxide with aluminium powder.Cr2O3(s) + 2Al(s) 2Cr(s) + Al2O3(s)a=Calculate the mass of aluminium needed to react with 50 g of Cr2O3.b=Calculate the mass of chromium produced from 50 g of Cr2O3.c=Calculate the mass of chromium produced from 5 kg of Cr2O3.d=Calculate the mass of chromium produced from5 tonnes of Cr2O3.Note: 1 tonne = 1,000,000 gAr: Cr = 52, O = 16, Al = 27 How do yoy say hi in spanish